Vores forældre siger

”Vi oplever at det personale, som er her, er enormt kompetent. Det er vigtigt, fordi børnene bruger så mange timer i institutionen. Her er trygt og omsorgsfuldt personale, og vi ved altid, at vi afleverer vores børn til en tryg og god hverdag.”
- Forælder til børn i vuggestuen og børnehaven.

”Jeg oplever et rigtig godt samarbejde mellem medarbejderne og os forældre. Pædagogerne er gode til at se på børnene i forhold til, hvad de har behov for, og være i dialog med os forældre om det. Det er rigtig rart at vi får opdateringer på Aula, så vi kan se og høre om, hvad børnene laver, og kan snakke om det med børnene derhjemme. Og så er det vildt fedt, at børnene kommer så meget ud i naturen, nu hvor vi bor i byen, og at der er færre børn på stuerne i børnehaven. Det kan jeg godt mærke.”
- Forælder til børn i børnehaven.

”Jeg er rigtig glad for at have mit barn her. Det føles meget trygt at aflevere ham, og jeg afleverer til nogle voksne, som ser ham og møder ham. Det gør, at jeg aldrig har dårlig samvittighed, når jeg kører herfra. Her er omsorg, nærvær og ro på.”
- Forælder til barn i vuggestuen.